dissabte, 24 de gener del 2009

FESTA DEL 9 D´ OCTUBRE "JAUME I "

Per a celebrar aquesta festa cada classe ha realitzat unes medalles amb un dibuix del escut que representa als moros i cristians. Després hem eixit al pati , hem fet un redolí, hem ballat i cantat les cançons d´aquesta festa. A continuació hem anat dins de l´escola perque ens visitaven els xiquets i xiquetes de primària que portaven les seues flautes per cantar-nos algunes cançons i gaudir escoltant la música.

"EIXIDES A LA CASA DE LA CULTURA EN DESEMBRE"

A Desembre varem fer dues visites a la Casa de la Cultura, una primera per vore cantar Nadales al coro del col.legi dirigit per Ada, i una segona per mirar el teatre "La mar de contes". Ho varem passar genial!






dijous, 22 de gener del 2009

ARRIBA EL NADAL AL COLE...

EL NADAL VA ARRIBAR AL COLE VILAMAR, I A L'EDIFICI D'INFANTIL TAMBÉ HO VAREM CELEBRAR! Varem fer expossició de postals, creades pels alumnes amb ajuda dels pares i familiars, a més tinguerem la visita del Rei Mag Baltasar a qui li varem donar cada curs les cartes que haviem escrit, berenarem xurros amb xocolate i quina va ser la nostra sorpresa?que al eixir al pati Baltasar ens havia deixat molts i molts regalets per a totes les classes!Ho varem passar molt bé!Mireu,mireu...

dijous, 27 de novembre del 2008
















AÇI PODEU VEURE ALGUNES FOTOGRAFIES DE TALLERS, ACTIVITATS AL PATI, AULES, ...

dilluns, 17 de novembre del 2008

CLASE DE 3 AÑOS CASTELLANO












Estem treballant algunes lletres i hem fet entre tots els xiquets i xiquetes algunes d´elles en la classe amb papers de diaris i pintura de dits. Podeu observar la lletra I, la lletra A, la lletra T, i la lletra R. Amb aquestes lletres hem format el nom d´una xiqueta de l´aula i després de tindre-les un temps a la classe per a observar-les, quatre alumnes elegits per sorteig se les portaren a casa.

dilluns, 27 d’octubre del 2008

dijous, 16 d’octubre del 2008

20 Octubre 2.008
Queden inaugurats els taulers d´informació a les famílies dels alumnes d´educació infantil !
Dispossem de dos taulers, en un estarà la informació corresponent a les aules de 3,4 i 5 anys, i a l´altre estarà la informació del menjador escolar, la associació de pares i mares ( A.M.P.A ), els horaris d´atenció, notícies, secció "recordem..." i altres.
Esperem que esta iniciativa vos agrade i siga de la vostra utilitat.