dijous, 15 d’abril del 2010
dijous, 25 de març del 2010
LA SETMANA CULTURAL
La pròxima setmana celebrarem a infantil la setmana cultural. Aquest any el tema a tractar serà les especies en perill d’extinció.
Per aquest motiu durant els dies 29,30 i 31 de març es funcionarà per tallers.
Pels matins els tallers seran a nivell d’aula i per la vesprada els realitzarem en internivell.
El dia 31 per la vesprada anirem a la platja per a celebrar la benvinguda a la Pasqua.
El cicle d’infantil vos desitja unes bones vacances.
Per aquest motiu durant els dies 29,30 i 31 de març es funcionarà per tallers.
Pels matins els tallers seran a nivell d’aula i per la vesprada els realitzarem en internivell.
El dia 31 per la vesprada anirem a la platja per a celebrar la benvinguda a la Pasqua.
El cicle d’infantil vos desitja unes bones vacances.

diumenge, 14 de febrer del 2010
ELS MURALS
CARNESTOLTES
divendres, 20 de novembre del 2009
DIA MUNDIAL DELS XIQUETS I XIQUETES
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
