dijous, 15 d’abril del 2010

dijous, 25 de març del 2010

LA SETMANA CULTURAL

La pròxima setmana celebrarem a infantil la setmana cultural. Aquest any el tema a tractar serà les especies en perill d’extinció.
Per aquest motiu durant els dies 29,30 i 31 de març es funcionarà per tallers.
Pels matins els tallers seran a nivell d’aula i per la vesprada els realitzarem en internivell.

El dia 31 per la vesprada anirem a la platja per a celebrar la benvinguda a la Pasqua.

El cicle d’infantil vos desitja unes bones vacances.


diumenge, 14 de febrer del 2010

CARNESTOLTES: EL PINGÜÍ

TALLERS EN LES CLASSES D´INFANTIL EN CARNESTOLTES. TEMA: "ELS ANIMALS EN PERILL D´EXTINCIÓ"









ELS MURALS

La festa de carnestoltes a Infantil està patrocinada per l´Ajuntament de Sagunt.





BARRET DE BUFÓ














BARRET MEXICÀ














BARRET DE SENYORA





















BARRET DE MAG










ELS PALLASSOS

CARNESTOLTES



En carnestoltes un grup de xiquets i xiquetes de Primària ens han visitat tres dies per la vesprada a les aules d´Infantil per a comunicar-nos cada consigna. Ací podeu veure els cartells que ens han dibuixat. Cada cartell se penja en la porta principal de l´ edifici d´Infantil perquè tot el món estiga informat. Les consignes no són acumulatives.

divendres, 20 de novembre del 2009

DIA MUNDIAL DELS XIQUETS I XIQUETES


HUI DIA 20 DE NOVEMBRE ES CELEBRA A TOT EL MÓN EL DIA MUNDIAL DELS XIQUETS I ES CONMEMORA EL 20 é ANIVERSARI DE LA CONVENCIÓ DELS DRETS DELS INFANTS.